Algemene voorwaarden
Artikel 1. Identiteit van de ondernemer
Naam: It's all yours
KvK nummer: 80969054
BTW nummer: NL003512524B45
E-mailadres: info@its-allyours.nl
Adres: Aldringastraat 23, 9822 AM, Niekerk
Artikel 1: Toepasselijkheid
3.1 De algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van It’s all yours en op elke overeenkomst die tot stand gekomen is op afstand en bestellingen tussen ondernemen en consument.
3.2 Afwijkingen van de voorwaarden gelden uitzonderend wanneer deze door partijen uitdrukkelijk schriftelijk zijn overeengekomen.
Artikel 2: Privacy
2.1 De overeenkomst tussen It’s all yours en de Klant wordt alleen gearchiveerd voor administratieve verplichtingen. De overeenkomst is naderhand te allen tijde door de Klant per e-mail op te vragen bij It’s all yours. Persoonsgegevens worden uitsluitend voor de afhandeling van de bestelling gebruikt en zullen nimmer aan derden ter beschikking worden gesteld.
Artikel 3: Levering en uitvoering
3.1 It’s all yours zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij de uitvoering van bestellingen en de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
3.2 Het adres dat de consument aan de ondernemer kenbaar heeft gemaakt geldt als plaats van levering.
3.3 Indien It’s all yours zorgdraagt voor de levering dient It’s all yours een bezorgadres te ontvangen van de Klant waar It’s all yours de te leveren Goederen kan leveren op de overeengekomen datum. Indien de Klant niet aanwezig is op het aangeleverde adres op de overeengekomen datum en tijd voor de levering, worden de kosten voor het aanbieden van de Goederenin rekening gebracht bij de Klant en zal de Klant een bericht ontvangen dat de bestelling kan worden afgehaald bij It’s all yours.
3.4. It’s all yours zal de Goederen gedurende twee weken (tenzij anders overeengekomen) in bewaring nemen. Deze twee weken zijn te rekenen vanaf de eerste overeengekomen leverdatum.
Het staat It’s all yours vrij de Goederen te vernietigen of aan derden over te dragen op het moment dat het in dit artikel genoemde termijn is vertreken.
3.5 Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten geldt voor de ondernemer tot het moment van bezorging.
3.6 Indien levering van een besteld product onmogelijk blijft te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Dit zal alvorens de bezorging gemeld worden aan de koper via e-mail/telefoon.
3.7 Alle genoemde levertermijnen zijn indicatief. Overschrijding van een genoemd termijn geeft de Klant geen recht op een schadevergoeding. Ook zijn er geen rechten te ontlenen aan genoemde termijnen.
Artikel 4: Het aanbod
4.1 Indien een aanbod, in de vorm van een offerte, weergegeven op de website of anderzijds, een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
4.2 Het aanbod is vrijblijvend. It’s all yours is daardoor gerechtigd om het aanbod te wijzigen en aan te passen.
4.3 Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
4.4 Alle afbeeldingen en specificatie gegevens in het aanbod zijn indicaties en kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst.
4.5 Alle afbeeldingen die te zien zijn op de website van It’s all yours of via de social media kanalen zijn een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten. It’s all yours kan niet garanderen dat de weergegeven kleuren precies overeenkomen met de daadwerkelijke kleuren van de Goederen.
4.6 Elk aanbod bevat dusdanige informatie, dat het voor de Klant duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn die aan het aanbod zijn verbonden bij overeenkomst. Het betreft in het bijzonder:
- De prijs inclusief belastingen;
- De eventuele kosten van verzending;
- De wijze waarop de overeenkomst tot stand zal komen en welke handelingen daarvoor nodig zijn;
- Het al dan niet van toepassing zijn van het herroepingsrecht;
- De wijze van betaling, aflevering en uitvoering van de overeenkomt;
- De termijn voor aanvaarding van het aanbod, dan wel de termijn waarbinnen de ondernemer de prijs garandeert;
- De hoogte van het tarief voor communicatie op afstand indien die kosten het gebruik van de techniek voor communicatie op afstand worden berekend op een andere grondslag dan het reguliere basistarief voor het gebruikte communicatiemiddel;
- Optioneel: beschikbare maten, kleuren, soort materialen.
4.7 De prijzen zoals vermeld op de website of in een andere vorm van een aanbod zijn exclusief btw in verband met vrijstelling van OB o.g.v. Artikel 25 Wet OB.
4.8 Een aanbod geldt niet automatisch ook voor nabestellingen.
Artikel 5: De overeenkomst
5.1 De overeenkomst komt via de webshop tot stand op het moment dat de Klant de bestelprocedure op de website van It’s all yours correct heeft doorlopen en de bevestigingsmail door It’s all yours is verzonden naar het door de Klant opgegeven e-mailadres.
5.2 De overeenkomst anders dan via de webshop komt tot stand nadat de Klant de betaling van de gekozen Goederen heeft voldaan.
5.3Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.
5.4 De ondernemer kan zich - binnen wettelijke kaders - op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, evenals van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede groenden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.
5.5 De ondernemer zal bij het product of dienst aan de consument de volgende informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen:
- Het adres van de vestiging van de ondernemer waar de consument met klachten terecht kan;
- De voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;
- De informatie over garanties en bestaande service na aankoop;
Iedere overeenkomst wordt aangegaan onder de opschortende voorwaarden van voldoende beschikbaarheid van de betreffende producten.
Artikel 6: Verhuur van goederen
Dit artikel geldt specifiek voor de verhuur van de Goederen van It’s all yours.
6.1 Niet of te late afname door de Klant van de te huren Goederen per afleveringsdatum laat de aanvang van de huurtermijn onveranderd en daarmee ook de verplichtingen van de Klant – waaronder uitdrukkelijk de betalingsverplichting ten aanzien van de huurtermijnen – krachtens de overeenkomst.
6.2 De Klant is verplicht de Goederen voor zover mogelijk bij aflevering te controleren op gebreken. Eventuele afwijkingen, zoals bestaande beschadigingen of gebreken, worden schriftelijk gemeld bij It’s all yours. Indien geen voorinspectie is gedaan, geldt het uitgangspunt dat de Goederen in perfecte, gave en onbeschadigde staat zijn afgegeven. Hiervan kan slechts worden afgeweken indien op de productfoto’s van het aanbod (bijvoorbeeld offerte, website of foto’s ter goedkeuring) duidelijk anders blijkt.
6.3 De klant zal als een goede beheerder voor de Goederen zorgen door uitsluitend gebruik in overeenstemming met de aard en bestemming van het Goed.
6.4 Het wijzigen van de Goederen in aard of uiterlijk, waaronder het afknippen van stelen/bloemen, is niet toegestaan.
6.5 Indien de klant de Goederen wenst te verplaatsen, is hiervoor de uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van It’s all yours vereist. De Klant dient It’s all yours tijdig te informeren. Vanwege de deskundigheid van It’s all yours en de kwetsbaarheid van de Goederen worden bij een verplaatsing deze handelingen, tenzij anders door It’s all yours is aangegeven, door of namens It’s all yours verricht. De hiermee gemoeide kosten, arbeid en noodzakelijke hulpmiddelen, komen voor rekening van de Klant.
6.6 Het staat de Klant niet vrij de Goederen aan derden onder te verhuren of in (mede)gebruik te geven onder welke benaming dan ook.
6.7 In verband met het eigendomsrecht van It’s all yours dient de Klant It’s all yours tijdig te informeren bij een dreigend faillissement of surseance van betaling of wanneer derden beslag dreigen te leggen op de Goederen of andere rechten daarop willen doen gelden.
Indien derden ten opzichte van de Goederen, rechten willen laten gelden, is de Klant verplicht deze derden per omgaande op de hoogte te stellen van het eigendomsrecht van It’s all yours. De Klant dient alle benodigde en redelijke maatregelen te treffen om inbreuken op het eigendomsrecht van It’s all yours zoveel mogelijk te beperken. De eventueel hieruit voortvloeiende kosten zijn voor rekening van de Klant.
6.8 De Klant zal alle op de Goederen van toepassing zijnde regelgeving, gebruiksvoorschriften en instructies, waaronder de instructies gegeven in deze algemene voorwaarden en gebruikshandleiding van de Goederen, strikt naleven. Voor alle schade die voortvloeit uit het niet of niet volledig naleven van bovengenoemde gebruiksvoorschriften en instructies, is de Klant aansprakelijk.
6.9 In het geval de Klant geen gebruik van de Goederen kan maken, komt dit voor zijn risico en heeft dit mitsdien geen invloed op zijn betalingsverplichtingen, tenzij deze verhindering het gevolg is van omstandigheden die hoofdzakelijk It’s all yours kan worden aangerekend.
6.10 Tot het tijdstip waarop de Goederen weer in de feitelijke macht van It’s all yours zijn, is het risico van verlies, beschadiging door of aan de Goederen of tenietgaan daarvan voor rekening van de Klant. Indien It’s all yours in één van de hiervoor genoemde gevallen op haar eerste verzoek niet vrijelijk over de Goederen kan beschikken, komt de daaruit voor It’s all yours voortvloeiende schade ten laste van de Klant.
6.11 Zonder toestemming van It’s all yours is de Klant niet gerechtigd om de Goederen voortijdig te retourneren. It’s all yours is niet verplicht om de Goederen eerder aan te nemen dan aanvankelijk overeengekomen. Bij voortijdige retournering van de goederen heeft de Klant geen recht op gedeeltelijke restitutie.
6.12 It's all yours stuurt een verzendlabel mee met de nieuwe Goederen om de oude te retourneren. Indien de Klant de Goederen met alle bijbehorende zaken en documentatie niet op tijd verzend (binnen 14 dagen) na het einde van een huurtermijn of bij het ingaan van een nieuw huurtermijn, is de Klant aan It’s all yours een direct opeisbare boete verschuldigd van € 150.- Deze boete geldt onverminderd het recht van It’s all yours om de daadwerkelijk geleden schade op de Klant te verhalen.
6.13 Terstond na beëindiging van de overeenkomst zal de Klant de Goederen op zijn kosten en in goede en oorspronkelijke staat, normale slijtage uitgezonderd, afleveren aan It’s all yours of een door It’s all yours aangewezen persoon op het door It’s all yours aan te geven tijdstip en adres.
6.14 Indien de Goederen bij inname in afwijkende staat verkeren, dan bij zorgvuldig gebruik en onderhoud, en met inachtneming van de ouderdom van de Goederen, mag worden verwacht, is It’s all yours gerechtigd de waardevermindering die hieruit voortvloeit aan de Klant in rekening te brengen.
6.15 Wanneer het nieuwe verhuur termijn is aangebroken (bijv; tweede half jaar bij een abonnement met een wissel om het half jaar) en er een nieuw boeket opgestuurd dient te worden, krijgt de klant de kans om zijn/haar voorkeuren kenbaar te maken binnen een termijn van zeven dag, tenzij anders overeengekomen. Mocht hier geen reactie op zijn gegeven, dan zal er door It's all yours een zelf samengesteld boeket opgestuurd worden.
6.16 Wanneer het nieuwe verhuur termijn is aangebroken en er een nieuw boeket is opgestuurd dient het vorige boeket door de Klant binnen 14 dagen te zijn teruggestuurd naar It's all yours.
6.17 Wanneer er na retour van het oude boeket naar It's all yours, bloemen missen/beschadigd zijn, dan kost dit €10 euro per bloem.
Artikel 7: Herroepingsrecht
7.1 Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger.
7.2 Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
7.3 Wanneer de consument gebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht is hij verplicht dit binnen 14 dagen, na ontvangst van het product, kenbaar te maken aan de ondernemer. Het kenbaar maken dient de consument te doen middels een geschreven bericht/e-mail. Nadat de consument kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht dient de klant het product binnen 14 dagen na levering retour te sturen. De consument dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending.
7.4 Indien de klant na afloop van de in artikel 7.3 genoemde termijnen niet kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht resp. het product niet aan de ondernemer heeft teruggezonden, is de koop een feit.
Artikel 8: Kosten in geval van herroeping
8.1 Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, zijn de kosten voor het retourneren van de producten voor de rekening van de consument.
8.2 Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping terugbetalen. Hierbij is wel de voorwaarde dat het product reeds terugontvangen is door de ondernemer of sluitend bewijs van complete terugzending overlegd kan worden.
Artikel 9: Uitsluiting herroepingsrecht
8.1 De ondernemer kan het herroepingsrecht van de consument uitsluiten voor producten zoals omschreven in lid 2 en 3. De uitsluiting van het herroepingsrecht geldt slechts indien de ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst heeft vermeld.
Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
- Die van persoonlijke aard zijn zoals de op-maat-gemaakte boeketten.
Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:
- Waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen voordat de bedenktijd is verstreken.
Artikel 10: De prijs
10.1 Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderen in btw-tarieven.
10.2. In afwijking van het vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.
10.3 De prijzen zoals vermeld op de website of in een andere vorm van een aanbod zijn exclusief btw in verband met vrijstelling van OB o.g.v. Artikel 25 Wet OB.
10.4 Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien de ondernemer dit bedongen heeft en:
- Deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen;
- De consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen met ingang van de dag waarop de prijsverhoging ingaat.
De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw.
Alle prijzen zijn onder voorbehoud van druk - en zetfouten. Voor de gevolgen van druk - en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard. Bij druk - en zetfouten is de ondernemer niet verplicht het product volgens de foutieve prijs te leveren.
10.5 Tenzij anders is overeengekomen dient de Klant de verschuldigde geldsom in zijn geheel voorafgaand aan de levering te voldoen. Indien betaling op factuur geschiedt, dient deze binnen 14 dagen na ontvangst te zijn voldaan door middel van girale overboeking. It’s all yours is direct na de totstandkoming van de overeenkomst gerechtigd om de factuur te sturen.
10.6 Bij een overschrijding van de overeengekomen betalingstermijn is It’s all yours terstond gerechtigs om de Klant een vertragingsrente van 5% van de hoofdsom per maand alsmede een – niet voor matiging vatbaar – bedrag ten behoeve van de buitengerechtelijke incassokosten in rekening te brengen.
10.7 Zonder uitdrukkelijke en schriftelijke toestemming van It’s all yours is het de Klant niet toegestaan ter zake zijn betalingsverplichtingen verrekening en/of opschorting en/of inhouding toe te passen, Klant kan derhalve ook geen aanspraak maken op enig retentierecht.
Artikel 11: Beëindiging van de overeenkomst
11.1 Duurovereenkomsten, die eindigen door verloop van tijd, zoals de verhuur van zijdebloemstukken, kunnen door de Klant die handelt in de uitoefening van zijn bedrijf of beroep niet tussentijds worden opgezegd en eindigen derhalve slechts door verloop van de overeengekomen looptijd. De duurovereenkomsten worden telkens stilzwijgend verlengd per maand. Opzegging van een duurovereenkomst geschiedt schriftelijk tegen het einde van de looptijd met inachtneming van een periode van een maand.
11.2 De Klant heeft het recht de overeenkomst, niet zijnde een duurovereenkomst, op ieder moment de beëindigen.
11.3 Annulering van een opdracht kan door de Klant tot een week voor de afgesproken uitvoeringsdatum tegen een administratieve vergoeding van EUR. 25,-. Bij annulering binnen een week doch uiterlijk tot drie dagen voor de geplande uitvoeringsdatum is 10% van de overeengekomen hoofdsom verschuldigd. Bij annulering binnen drie doch uiterlijk een dag voor de geplande uitvoeringsdatum is 25% van de overeengekomen hoofdsom verschuldigd. Bij annulering binnen een dag voor de geplande uitvoeringsdatum is 50% van de overeengekomen hoofdsom verschuldigd. Bij annulering nadat de uitvoering van de opdracht reeds is aangevangen is de Klant tenminste 75% van de hoofdsom verschuldigd.
11.4 De uitvoering van de opdracht kan door de Klant tot een week voor de afgesproken uitvoeringsdatum, in overleg, kosteloos worden verplaatst naar een andere datum. Bij verplaatsing binnen een week doch uiterlijk drie dagen voor de geplande uitvoeringsdatum is 5% opslag verschuldigd. Bij verplaatsing binnen drie doch uiterlijk een dag voor de geplande uitvoeringsdatum is 10% opslag verschuldigd. Bij verplaatsing binnen een dag voor de geplande uitvoeringsdatum is 20% opslag verschuldigd. Als na de verplaatsing de opdracht alsnog wordt geannuleerd, is de Klant naast de verplaatsingsvergoeding tevens de annuleringsvergoeding, uit artikellid 3, verschuldigd, waarbij de eerste verplaatsingsdatum geldt als annuleringsdatum in verhouding tot de eerstgeplande uitvoeringsdatum.
11.5 Annulering of verplaatsing is uitsluitend mogelijk bij schriftelijke mededeling. Als datum van annulering of verplaatsing geldt de datum waarop de schriftelijke annulering door It’s all yours ontvangen is. De annuleringskosten zijn onmiddellijk bij annulering verschuldigd en opeisbaar.
11.6 It’s all yours heeft het recht de overeenkomst met de Klant met onmiddellijke ingang voor de toekomst door middel van een schriftelijke kennisgeving zonder (nadere) voorafgaande ingebrekestelling te ontbinden indien: Aan de Klant (al of niet voorlopig) surseance van betaling wordt verleend, of de Klant in staat van faillissement wordt verklaard, de Klant niet betaald na de laats ontvangen schriftelijke herinnering van betaling, de Klant een verzoek tot toepassing van een schuldsaneringsregeling indient of de Klant onder curatele of bewind wordt gesteld.
11.7 It's all yours heeft het recht de overeenkomst met de Klant met onmiddellijke ingang voor de toekomst door middel van een schriftelijke kennisgeving zonder (nadere) voorafgaande ingebrekestelling te ontbinden indien: de betalingen voor het huren van de Goederen (vaker dan drie keer) pas gedaan worden na één of meerdere herinneringen.
11.8 In geval van beëindiging van de overeenkomst zijn alle door de Klant aan It’s all yours verschuldigde betalingen onmiddellijk en in hun geheel opeisbaar. Wanneer het werk niet volledig is voltooid is de Klant een evenredig deel, vast te stellen door It’s all yours, van de totale geldsom verschuldigd.
11.9 In geval van beëindiging van de overeenkomst zal de Klant op verzoek van It’s all yours alle benodigde medewerking leveren waardoor It’s all yours weer onbezwaard over de onder eigendomsvoorbehoud geleverde zaken kan beschikken.
Artikel 12: Overmacht
12.1 Onder overmacht wordt verstaan, naast hetgeen daaromtrent in de wet en rechtspraak wordt begrepen, alle van buiten komende oorzaken, voorzien of niet voorzien, waarop It’s all yours geen invloed kan uitoefenen. Hieronder zullen mede zijn begrepen, stakingen, verkeersstoringen, niet voorzienbare stagnatie, storingen in levering van energie, transportmoeilijkheden, brand, verlies of beschadiging bij transport, epidemieën, pandemieën, ziekte en overheidsmaatregelen.
12.2 Tijdens overmacht worden verplichtingen van It’s all yours opgeschort. Indien nakoming door overmacht langer dan één maand onmogelijk is of er andere omstandigheden zijn waardoor het voor It’s all yours onevenredig zwaar is om aan haar verplichtingen te voldoen, is It’s all yours bevoegd de overeenkomst door een mededeling aan de Klant en zonder rechterlijke tussenkomst geheel of gedeeltelijk te ontbinden, zonder dat er in dat geval een verplichting tot schadevergoeding bestaat.
12.3 Indien It’s all yours bij het intreden van overmacht al gedeeltelijk aan haar verplichtingen heeft voldaan, is zij gerechtigd het reeds geleverde of verrichte deel afzonderlijk te facturen, of bij aanbetalingen gedeeltelijk te crediteren.
Artikel 13: Conformiteit en Garantie
13.1 De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.
13.2 Een door de ondernemer, fabrikant of importeur verstrekte garantie doet niets af aan de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden.
13.3 Eventuele gebreken of verkeerd geleverde producten dienen binnen 14 dagen na levering aan de ondernemer schriftelijk te worden gemeld. Terugzending van de producten dient te geschieden in de originele verpakking en in nieuwstaat verkerend.
13.4 De garantietermijn van de ondernemer komt overeen met de fabrieksgarantietermijn. De ondernemer is echter te nimmer verantwoordelijk voor de uiteindelijke geschiktheid van producten voor elke individuele toepassing door de consument, noch voor eventuele adviezen ten aanzien van het gebruik of de toepassing van producten.
13.5 De garantie geldt niet indien:
- De consument de geleverde producten zelf heeft gerepareerd en/of bewerkt of door derden heeft laten repareren en/of bewerken;
- De geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig worden behandeld of in strijd zijn met de aanwijzingen van de ondernemer en/of op de verpakking behandeld zijn;
- De ondeugdelijkheid geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die de overheid heeft gesteld of zal stellen ten aanzien van de aard of de kwaliteit van de toegepaste materialen.
Artikel 14. Betaling
14.1 De door de consument verschuldigde bedragen dienen te worden voldaan voordat de bestelling in behandeling wordt genomen.
14.2 Er is een vrijstelling van BTW van toepassing i.v.m. deelname aan de kleine ondernemers regeling (KOR).
14.3 De betalingen voor de abonnementen dienen voldaan te zijn binnen 7 dagen tenzij anders overeengekomen. Na zeven dagen wordt een herinnering gestuurd. Wanneer deze niet wordt voldaan, wordt er nog een keer een herinnering gestuurd na vijf dagen.
14.4 Bij niet tijdige betaling is It's all yours gerechtigd een incassobureau in te schakelen en de diensten van It's all yours voor de Klant te blokkeren al dan niet te beëindigen. De gerechtelijke en buitengerechtelijke kosten van het incasso zullen voor rekening van de Klant komen.
Artikel 15. Klachtenregeling
15.1 De ondernemer beschikt over een voldoende bekendgemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
15.2 Klachten over de uitvoering van de overeenkomt moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, na aflevering van het product.
15.3 Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 7 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
15.4 Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen.
15.5 Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.
Artikel 16: Eigendomsvoorbehoud
16.1 Het eigendom van de geleverde producten gaat pas over op de consument nadat hij het totale verschuldigde bedrag aan de ondernemer heeft voldaan. Het risico van de producten gaat over op de consument op het moment van levering.
Artikel 17: Intellectueel eigendomsrecht
17.1 De merken, afbeeldingen, logo’s en foto’s die gebruikt en vertoond worden op de website zijn van It’s all yours. Deze merkrechten mogen zonder voorafgaande toestemming van It’s all yours niet worden gebruikt.

Een los boeket
Via het contactformulier hier beneden kan jij een zijden bloemen boeket aanvragen. In het bericht kan je bijvoorbeeld vermelden waar je naar opzoek bent en je voorkeuren aangeven. Zo kan ik direct, gemakkelijk met je meedenken. Vermeld ook in het bericht hoe ik contact met je kan opnemen. Zo kun jij bijvoorbeeld foto’s naar mij sturen van de vaas waar het boeket in moet komen te staan, en de ruimte. En ik kan voorstellen van boeketten naar je sturen. Samen komen wij dan tot een uniek boeket helemaal naar jou wensen gemaakt!